חוגים במסגרת המנוי

ספינינג

ספינינג הינה פעילות אירובית מאומצת הנעשית ע"י אופניים נייחים. 

יש אפשרות באופניים לשנות את רמת הקושי ("להוסיף עומס") אשר מדמה רכיבה בעלייה. 

אימו הספנינג נעשה בחדר ספינינג, עם מדריך ומוזיקה קצבית. לאחרונה התחדשנו באופניים חדשות ומתקדמות. 

 

יוגה

יוגה הינה אימון גופני למטרת בריאות והנאה.  

 

ג'ודו

 

קבוצת ריצה

קבוצת ריצה משותפת במגוון מקומות ברחבי חיפה. 

בהדרכת פביאן ברודסקי , מנהל חדר הכושר. 

 

טאי צ'י

הטאי-צ'י הינה תורת תנועה סינית עתיקה המביאה לאיזון של אנרגיות גופניות ונפשיות. מקורה בתנועות לחימה והגנה. הטאי-צ'י משלבת בין נשימה לנשמה. מתאמת ומאזנת בין חלקי הגוף, משכללת את היכולת הגופנית והיציבה.

  • כרגע לא מתקיים החוג. 

 עיצוב וחיטוב 

שיעורי אירובי מגוונים: פונקציונלי , tabata, תחנות, core וכוח. 

עדי כרמלי בעלת תואר M.A באוניברסיטת חיפה ותעודת הוראה לחינוך גופני ממכללת וינגייט.  עדי מאמינה שפעילות גופנית היא מרכיב עיקרי לאיכות חיים והדרך הנכונה לעשותה זה בהנאה והרבה אהבה. 

ליצירת קשר עם עדי :  050-8291040        

 

פילאטיס 

שיעורי פילאטיס מזרן לחיזוק שרירי הגוף עם דגש על שרירי הליבה, שיפור הגמישות הכוח והיציבה, עזרה בבעיות של גב, מפרקים ועוד.
שיעור קבוצתי עם יחס אישי  והתאמה לרמה של כל מתאמן.
אימון גופני שנועד לשפר את היציבה ואת התפקוד היומיומי של הגוף, השיטה פותחה ע"י ג'וזף פילאטיס במטרה להביא לפיתוח הגוף ובריאותו. השיטה מבוססת על אימון הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות. התרגול בפילאטיס מקנה שליטה בגוף ודיוק בתנועה בעזרת המודעות, איזון בין חיזוק שריר וגמישותו, שיפור קואורדינציה, יציבה נכונה, חיזוק שרירי קרקעית האגן, סיוע בבעיות גב, צוואר ומפרקים, בניית עצם, שחרור מתחים וכאבים כרוניים, מראה גוף בריא גמיש וחטוב.

מרבית התרגילים בשיעור מתבצעים בשכיבה או בישיבה על מזרן במטרה למנוע עומס ישיר על השרירים ולחץ מיותר על המפרקים.מיועד לגברים ונשים בכל הגילאים ובכל רמת כושר שהיא.

ליצירת קשר עם אורנת:  052-7777748        

מחשבת הגוף

שיטת מחשבת הגוף מתמקדת בעבודה על יציבה נכונה מתוך מודעות והבנה. עוסקת בשינוי הרגלי תנועה מוטעים ולימוד הרגלים נכונים.

עובדת על חיזוק שרירים והארכתם, הגמשת המפרקים, שיפור הקואורדינציה והתמצאות במרחב. השיטה עוסקת בעבודה תנועתית טיפולית בקבוצות ובאופן פרטני , מתוך הכרות מעמיקה של הגוף במצבו התקין והפגוע.

הילה גרודמן – בוגרת מסלול חינוך גופני בסמינר הקיבוצים. עברה השתלמויות רבות. עוסקת בתנועה במחול, ביצירה וכוריאוגרפיה. בעלת נסיון של שנים רבות בעבודה עם מבוגרים וילדים בכל הגילאים. למדה את שיטת ההתעמלות מחשבת הגוף אצל יוצרת השיטה – יוספה מיכאלי. כיום עובדת בשיטה עם חוגי נשים וגברים

  • כרגע לא מתקיים החוג 

ליצירת קשר עם הילה :  054-5618254

ניה

ניצן גנץ  
יום ב' 09:30-10:30 

חגורה שחורה בניה, מדריכת פילאטיס ומנחת קבוצות בתנועה.

חיה ונושמת ריקוד ותנועה ומלמדת מתוך אהבה ואמונה גדולה ביכולת התנועה והמוסיקה לרפא אותנו בכל מישורי הקיום. מלמדת ניה ופילאטיס מזה עשור, מפיקת 'חגורות' להכשרת מורים ל'ניה' ומייצגת את השיטה בפסטיבלים הארץ ובעולם.

Now I Am ראשי התיבות של ניה זה חוויה תנועתית הוליסטית המשלבת בין רעיונות ותפיסות מאומנויות הריקוד, אומנויות הלחימה ואומנויות הריפוי.

ליצירת קשר עם ניצן :  052-6507344

פלדנקרייז

בהדרכת אדם שינברג

יום א' 11:00-12:00 

ליצירת קשר עם אדם :  052-3298577

 

בונה עצם

יוסי שוורץ  

בונה עצם. מורה וותיק לחינוך גופני בוגר, וינגייט.
שם דגש על שיפור בצפיפות העצם, חיזוק המפרקים ועל תווך התנועה.
התרגילים מועילים למניעת כאבי גב ושיפור היציבה.

ליצירת קשר עם יוסי :  04-8340096    

התעמלות במים

בהדרכת לוצינה שמיט:

יום ב'  07:30-08:15
יום ד'  07:30-08:15

בהדרכת יפעת לשם:

יום ג'  08:30-09:15

יום ה'  7:45-8:30

הסתגלות בריאותית במים. התעמלות, (קבוצתי ושיעורים פרטיים במים).
המטרה היא ללמוד להפעיל את הגוף בצורה נכונה במים וגם חיזוק השרירים, בעיקר המייצבים.
הידרוטרפיה – להקל על כאבים, ללמוד לשלוט בגוף ולהוריד מתח ולחזק שרירים.

ליצירת קשר עם לוצינה :  052-8973637  

אימון פונקציונאלי

בהדרכת יעל בנאי:

יום ה' 08:00-09:00

בהדרכת עופרי ליכטר מור:

יום ב' 08:00-09:00

אימון פונקציונאלי קבוצתי, הכולל עבודה עם רצועות אימון TRX. אימון הTRX נעשה כנגד משקל הגוף. בעזרת הרצועות אפשר לבצע מגוון רחב של תרגילים המתמקדים בשרירים השונים בגוף בו זמנית. 

שרירי הליבה core – השרירים המיצבים, פועלים במהלך כל האימון. 

 ליצירת קשר עם יעל בנאי:  052-4748369       ​

התעמלות נשים

רינה כהן   

מלמדת במועדון מ-1992. מעבירה חוגי התעמלות נשים-התעמלות בריאותית.
חוגי דרך הגב- (פלדנקרייז) לשיפור היציבה, למניעת בעיות מפרקים,( כתפים,ירכיים, ברכיים) וטיפול בבעיות גב.

השכלה – בוגרת המכללה לחינוך גופני ולספורט במכון וינגייט.

  • בעלת תואר ראשון בחינוך גופני מ-CALIFORNIA STATE UNIVERSITY NORTHRIDGE.

  • סיימה לימודי תואר שני בבריאות הציבור וחינוך גופני בבית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים.

  • בוגרת בית הספר למאמנים בשחייה במכון וינגייט.

השתלמויות – פעילות גופנית בריאותית למניעת ליקויי יציבה ובעיות גב – במכון וינגייט.

  • פלדנקרייז – מכון וינגייט

  • התעמלות אירובית במים -מכון וינגייט

  • התעמלות לנשים בהריון ולאחר לידה – מכון וינגייט.

  • התעמלות בונה עצם – נגד אוסטיאופורוזיס – אוניברסיטת חיפה.

  • פילטיס רצפה – אוניברסיטת חיפה.

ליצירת קשר עם רינה :  050-6667708

זומבה לילדים

זומבה ילדות הינו שיעור ריקוד אנרגטי המועבר בצורה קלילה המתאימה לכל אחת. 

עדי כרמלי – בעלת תואר שני באוניברסיטת חיפה. מדריכה מוסמכת ע"י ווינגייט בשיתוף בית ספר "מחולה" – למחול וסגנונות הג'אז השונים, זומבה פיטנס, זומבה ילדים, ופילאטיס.

עדי מאמינה שפעילות גופנית היא מרכיב עיקרי לאיכות חיים והדרך הנכונה לעשותה זה בהנאה והרבה אהבה.

* החוג לא מתקיים בחודשי הקיץ (יולי- אוגוסט). 

ליצירת קשר עם עדי :  050-8291040

 

משחקי מחול

צעדים ראשונים בהתעמלות ומחול  (גילאי 4-6)

השיעור עוסק בחינוך לתנועה. נגיעות מעולם ההתעמלות ומשחקי קבוצות.

עדי כרמלי – בעלת תואר שני באוניברסיטת חיפה. מדריכה מוסמכת ע"י ווינגייט בשיתוף בית ספר "מחולה" – למחול וסגנונות הג'אז השונים, זומבה פיטנס ,זומבה ילדים, ופילאטיס.

* החוג לא מתקיים בחודשי יולי- אוגוסט. 

ליצירת קשר עם עדי :  050-8291040        

זומבה

זומבה עם עדי כרמלי

זומבה הוא אירובי דאנס המשלב סגנונות ריקוד שונים ביניהם: סלסה, מרנגה, היפ הופ, דאנס, קומביה, ריקודי בטן ועוד. שיעור אינטנסיבי וסוחף לצלילי מוסיקה קצבית מגוונת. באים למסיבה ומרווחים אימון אירובי ושריפת שומנים  (בין 500 – 800 קלוריות לשיעור).

עדי כרמלי – בעלת תואר שני באוניברסיטת חיפה. מדריכה מוסמכת ע"י ווינגייט בשיתוף בית ספר "מחולה" – למחול וסגנונות הג'אז השונים, זומבה פיטנס ,זומבה ילדים, ופילאטיס.

ליצירת קשר עם עדי :  050-8291040       

 

תנועה ומשחק

תנועה ומשחק עם אופירצ'וק בטטה (גלאי 2-5)

יום ג' 16:30-17:15 (גילאי 2-3)  | 17:15-18:00 (גילאי 3-5)

אופיר רובינשטיין בוגר וינגייט לחינוך גופני בעל נסיון רב עם הגיל הרך . מורה לחינוך גופני בראלי מרכז כיתות א` ב`, מורה לחנ"ג בבית ספר אליאנס, מאמן בכיר בכדורסל ,בכדורעף ובאתלטיקה. בעל קשר נדיר ומיוחד עם הגיל הרך.
עם אופירונצ`וק בטטה – כיף פשוט איכותי ומצחיק

החוג משלב הומור כדרך לימוד עם מגוון אביזרים יחודיים, כולל מסלול מתנפחים מאתגר, כדורים קופצים ועוד. קואורדינציה, חיזוק היציבה, דימוי הגוף, שוייוי משקל, יצירתיות.

ליצירת קשר עם אופיר:  054-8180140    

 

דרך הגב

בהדרכת רינה כהן (דרך הגב)

נשואה + 4 בנים.
בוגרת מכון וינגייט בחינוך גופני.
בוגרת ביה"ס למאמנים בשחיה.
בוגרת אוניברסיטת Cal. State university Northridge. _ תואר ראשון בחינוך גופני.
סיימה לימודי תואר שני בחינוך גופני ובריאות הציבור  באוניברסיטה העברית בירושלים ( ביה"ס לרפואה).

מלמדת במועדון מ-1992.
מעבירה חוגי התעמלות נשים-התעמלות בריאותית.
חוגי דרך הגב- (פלדנקרייז) לשיפור היציבה, למניעת בעיות מפרקים,( כתפים,ירכיים, ברכיים) וטיפול בבעיות גב.

 

ליצירת קשר עם רינה :  050-6667708    

 

run&hiit  

דפנה ברק

אימון האירובי הכי מהיר שיש.

אימון אינטרוולי אינטנסיבי ששורף קלוריות בזמן קצר, גורם לשריפת שומנים, מחזק ומחטב את השרירים ואפילו משפר את הסיבולת לב ריאה. מתאים לנשים ולגברים!!!!

לכל מי שמתאמן בכדורסל, כדורגל וכו' מצויין לשיפור הביצועים ומניעת פציעות. 

בנוסף עובדים על חיזוק גב, גמישות ומתיחות. 

ליצירת קשר עם דפנה:   052-3652622

קפוארה

קפוארה- תהל כרמון

אולם מירה

הקפוארה מפתחת את כושר הריכוז, כושר האלתור, קורדינציה מוטורית, חוש מוסיקאלי ומחזקת ובונה את כל שרירי הגוף.  בקבוצה נותנים דגש חזק על הקבוצתיות, על שיתוף ועזרה לזולת  בד בבד עם סובלנות שירה ונגינה. 

המדריכה תהל כרמון

  Mestre Paulinho Sabia  מוסמכת ווינגייט, מדריכה מטעם קבוצת קפוארה ברזיל העולמית, תחת 

. עוסקת בקפוארה 13 שנים, ומלמדת משנת 2012

* בחודשי הקיץ (יולי-אוגוסט) החוג לא מתקיים. 

balance, cardio & strength

balance, cardio & strength- איגור נדלקו

B.C.S 

אימון אופניים משולב עם אימונים פונקציונאליים לכל הגוף

אולם ספינינג 

ליצירת קשר עם איגור: 055-9892988

בית ספר לשחיה

אימון שחייה (מבוגרים)

בהדרכת בועז בן דוד

בבריכה הגדולה

 בי"ס לשחיה

  • בית הספר מתאים לכל הגילאים ולכל הרמות.

  • פעילויות בית הספר: לימוד שחייה, אימון שחייה, הסתגלות למים, כדור-מים.

  • אפשרות לשיעורים / אימונים אישיים.

  • קורסי קיץ וחוגים שנתיים.

לקבלת מידע עבור חוגי שחיה לילדים יש ליצור קשר עם בועז.

לתיאום אימונים אישיים:  

בועז- 052-6791805,

נטע- 054-4652656 , 

 מזכירות-04-8348871   

התעמלות בריאותית

התעמלות בריאותית- לבנת ליברסקו

ליצירת קשר עם לבנת :  052-5382602

 

 

Full Body Training

Full Body Training- איגור נדלקו

אולם עליון 

  • אימון פונקציונלי לכל הגוף באמצעות משקל גוף ואביזרים

ליצירת קשר עם איגור: 055-9892988